Bästa kunder
Utebliven tid utan avbokning 48 timmar innan din bokade tid kommer att debiteras till 100% av kostnaden.
Avbokning ska ske via telefon eller mail.
Varför debiteras man vid uteblivet besök?
Uteblivet kundbesök innebär utebliven inkomst för oss. När Du som kund beställer tid för en behandling så har vi ett muntligt avtal. Du (köparen) förbinder dig att komma till oss vid en i förväg överenskommen tid. Vi(säljaren) förbinder oss att reservera denna tid för Dig och inte sälja den till någon annan. Så länge Du inte avbeställer senast 48 timmar innan så kan vi inte sälja tiden till någon annan kund.
Hur debiteras man för uteblivet besök?
Du får komma in och betala med kort alternativt skickas en faktura ut. Om ej betalning sker via fakturan, går det vidare till inkassokrav.
Jag visste inte att ni hade någon avbokningspolicy:
Från och med 2014 informeras kunder via hemsidan och bokningssidan att vi har en avbokningspolicy. Huruvida ni läser igenom informationen kan vi inte ta något ansvar.